sobota, 22 sierpnia 2015

Miniaturki na zamówienie


Witajcie Kochani!

Jak wakacje? Mamy nadzieję, że są udane :) Fajnie jest wyjeżdżać, ale jeśli zostajecie w domu, koniecznie zajrzyjcie do zakładki "KATEGORIE" - tam na pewno znajdziecie nowe historie, które zabiją nudę!

Dziś przychodzimy do Was z nową propozycją!
Otóż, planujemy ruszyć z akcją "Miniaturki na zamówienie".
Już wyjaśniamy na czym to polega:
❉ Zamawiacie wybraną miniaturkę.
❉ Możecie podać wybrany przez Was (nawet wymyślony) pairing, czas i miejsce akcji, ewentualnie fabułę, czy słowa lub zdania, które mamy użyć :) Oczywiście mówimy tu o tematyce potterowskiej.
❉ Jedna z nas przyjmuje Wasze zamówienie i pisze miniaturkę.
❉ Każda praca powinna pojawić się na stronie w ciągu tygodnia od przyjęcia Waszego zamówienia. Na razie taki jest przynajmniej zamiar :D
❉ Zamawiać możecie pod naszym ostatnim (najnowszym) postem facebookowym KLIK, lub w komentarzu w odpowiedniej zakładce "Miniaturki na zamówienie", którą niedługo stworzymy.

Mamy nadzieję, że będzie zabawnie, chociaż będzie to pewnie zależało od Waszej (i naszej...) wyobraźni :D
Serdecznie zapraszamy do przyłączenia się do zabawy i składania zamówień (na razie tylko na facebooku KLIK) już teraz! :))

~Administracja SKP

5 komentarzy:

  1. pomysł dobry, kojarzy mi się z akcją z naszej grupy Dramione na prezent od Św Mikołaja ; ) Mam nadzieję, że bd dużo zgłoszeń, niestety ja odpadam, nie umiem pisać miniaturek, a szkoda :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego odpadasz? Przecież to my musimy napisać miniaturkę :D Chodzi o to, że piszesz zgłoszenie-zamówienie na jakąś miniaturkę, a my ją piszemy :D
      Chyba, że to ja Cię nie zrozumiałam XD

      Usuń
  2. Aaaah! To nie, ja źle zrozumiałam, przepraszam! Myślałam, że czytelnicy zgłaszają się na tych co chcą taką miniaturkę na zamówienie dostać, i tacy, co chcą ją dla kogoś napisać... Nie przejmuj się, ostatnio wszystko na opak rozumiem -.- :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :) W zakładce, którą tworzymy postaramy się napisać jaśniejszy regulamin :D

      Buziaki!
      Jazzy

      Usuń
  3. Ja! Nie wiem, czy już macie, ale przychodzę do Was z paroma miniaturkami, jakimi chciałabym poczytać :)
    1) Dramione oczywiście - bashing!Molly, ale support!Ron, jakoś powojennie dużo - w wieku 28-35 lat?:)

    2) Scorpius/Albus Severus (Scorpius jako "uke") z Dramione :) Może coś zabawnego?:)

    3) Severus/Remus - powojenne, jakiś obyczaj, może angst? Coś innego niż wrócili do Hogwartu. Może jakaś choroba? Może Teddy? Idealnie jakby było Dramione i Severus jako bliski chrzestny Draco :)

    OdpowiedzUsuń

Niah | Akinese | Credits: X, X