poniedziałek, 22 maja 2017

#04 Sowia Poczta

Światowy Czarodziejski Klub Książki Pottermore już w czerwcu!


Zawsze chcieliście wstąpić do klubu książki, ale nie chcieliście skończyć na czytaniu książek, które tak naprawdę Was nie interesują? Cóż, w czerwcu tego roku, Pottermore w porozumieniu z Bloomsbury i Scholastic, otworzy klub książki pod nazwą Światowy Czarodziejski Klub Książki, dzięki któremu ludzie z całego świata będą mogli od nowa czytać wszystkie książki z serii Harry Potter!

W dwudziestą rocznicę wydania Harry’ego Pottera i Kamienia Filozoficznego Pottermore zaprasza wszystkich fanów, starszych i młodszych, do dołączenia do Światowego Czarodziejskiego Klubu Książki — darmowego, klubu online, w którym dokładnie zostanie przeanalizowana każda książka z serii.

Zapewne zapytacie „Znamy te książki wzdłuż i wszerz. Co jeszcze moglibyśmy się dowiedzieć?”. Czy kiedykolwiek słyszeliście, jak ktoś mówił o tej sadze, postaciach lub scenach i myśleliście: „O czym oni mówią? Przecież tam chodziło o coś innego!” Czy zawsze byliście zaniepokojeni poczynaniami głównych bohaterów, ale nigdy nie mieliście nikogo, z kim moglibyście się podzielić swoimi obawami? Ten klub pozwoli Wam rozwiać wiele wątpliwości poprzez zupełnie inne spojrzenie na tę historię, a co za tym idzie będziecie mieli szansę lepiej zrozumieć ten fascynujący świat!

Do klubu można dołączyć w każdej chwili. Co tydzień klubowicze będą analizować inny wątek z sagi, a odbędzie się to na twitterowym koncie @WWBookClub.

Zarejestrujcie się na Pottermore i już wkrótce będziecie mogli zapoznać się z witryną Światowego Czarodziejskiego Klubu Książki, gdzie oprócz analiz będą dostępne artykuły dotyczące każdego wątku i będzie można zdobywać nagrody za postępy w czytaniu.

Zamierzacie wstąpić do Światowego Czarodziejskiego Klubu Książki? Dajcie znać, co o tym myślicie i jakie według Was powinny być nagrody!

Źródło: MuggleNet
Tłumaczenie: Arcanum Felis z http://last-minute-love-dramione.blogspot.com/

***

Osobiście bardzo mnie zaskoczyła wiadomość o nowym projekcie związanym ze światem potterowskim, a Was?  Z jednej strony jestem trochę sceptycznie nastawiona, gdyż wcześniej nie do końca podzielałam entuzjazm „Harry'ego Pottera i Przeklętego Dziecka” (i wcale nie chodziło mi o dobór aktorów), podobnie jak nie podobała mi się zmiana strony Pottermore. Może jednak warto dać im kolejną szansę? Czy ktoś z Was ma zamiar się zapisać, a jeśli tak, to co by Was w tym najbardziej interesowało? :)

Przy okazji przypominam o siedmiu miniaturkach, które czekają na Wasze głosy! Klik!

Jazzy

2 komentarze:

  1. Muszę przyznać, że jestem naprawdę zaintrygowana klubem książki związanym z „Harrym Potterem...”! To niesamowite, że minęło dwadzieścia lat od wydania „Kamienia Filozoficznego”, a mimo to nadal są tworzone takie miejsca, w których można podyskutować o poszczególnych częściach. Nie śledziłam na bieżąco strony Pottermore, nie jestem zalogowana, ale może w takim razie to zmienię? Można by dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy, których ja nie dostrzegłam, wymienić się opiniami. Jest naprawdę dużo możliwości.
    Muszę przyznać, że również nie podzielam entuzjazmu, jeśli chodzi o „Przeklęte dziecko”, ale ile ludzi, tyle opinii. :D
    Jeśli dobrze kojarzę to głosowanie zaczęło się 19 maja i trwa dwa tygodnie? W poście jest błąd, bo jest napisane, że dwa tygodnie, a data 26.05. :D W każdym razie jeśli będzie trwało do 2 czerwca, to na pewno zdążę zostawić głosy!

    Pozdrawiam!
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A my jak zawsze zgodne! :D
      Choć przeczytałam scenariusz sztuki, który pozostawił po sobie delikatny niesmak, mimo wszystko trochę żałuję, że nie mogłam zobaczyć „Przeklętego Dziecka” na żywo, chociażby po to by wmieszać się w tłum innych fanów i poczuć jak bardzo pasuję do otaczających mnie ludzi. xD
      Tak, możliwość odkrycia czegoś nowego w książkach jest rzeczywiście kusząca, ale przemyślę to jeszcze w wakacje, bo jak na razie egzaminy spędzają mi sen z powiek. :P
      Co do głosowania — jejku, pięknie dziękujemy! Faktycznie wkradł się błąd. :D

      Buziaki!
      ~Jazzy

      Usuń

Niah | Akinese | Credits: X, X