środa, 20 stycznia 2016

Liebster Blog Award

Dzień doberek wszystkim!



Dziś przychodzimy do was z czymś nowym. Otóż Zespół SKP został nominowany do Liebster Blog Award przez Boom Boom Rich Bitch z bloga Hogwartshore.  Dziękujemy bardzo i liczymy, że zadowolą Was nasze odpowiedzi.



***


Pytania:

1. Jaki alkohol lubicie najbardziej?

Alessa: Do pełnoletności niestety (lub stety c':) brakuje mi jeszcze kilka lat.
Anastasia Curs: Również jeszcze troszku brakuje... 
Cecily Z.: Nie piję alkoholu, preferuję inne używki... Na przykład kawę.
Christine Granger: W moim wieku nie mam jeszcze ulubionego trunku :")
Jazzy: Nie pijam :( 
Katja: Wino. Białe.
Nox: Powiem Wam za kilka lat, co Wy na to? c':
Pingwinek: Ja nic nie piję, absolutnie. Nie mam pojęcia o żadnych alkoholach.
Snovi: Em, generalnie to pijam różne rzeczy, jednak… Chyba najbardziej lubiany przeze mnie alkohol to wino.

2. Z kim znanym byś się umówił/umówiła?

Alessa: Od razu po przeczytaniu tego pytania pomyślałam o Brettie Daltonie... To o czymś świadczy. <3
Anastasia Curs: Czy kogoś zaskoczę, jeśli powiem, że z Benem? Nie? No właśnie. <3
Cecily Z.: Z Sebastianem Stanem. I Tomem Hiddlestonem. I Benedictem Cumberbatchem. I... Ugh, mogłabym tak wymieniać godzinami.
Christine Granger: To tak, jakbym miała wybierać ulubioną książkę albo najsmaczniejszy słodycz nie da się.
Cecily Z.: Z Sebastianem Stanem. I Tomem Hiddlestonem. I Benedictem Cumberbatchem. I... Ugh, mogłabym tak wymieniać godzinami.
Jazzy: Nie potrafiłabym się zdecydować.
Katja: Evan Peters!
Nox: Szczerze to z nikim. Zbyt wielki wybór i zbyt wiele zamieszania. Sławni ludzie to nie moja bajka. 
Pingwinek: Z Tomem Feltonem. Gdyby nie miał dziewczyny, oczywiście. 
Snovi: Zdecydowanie z Evanem Petersem. :)

3. Ulubiona postać z HP?

Alessa: Ginny Weasley!
Anastasia Curs: A może trzy ulubione...? Severus Snape. Luna Lovegood. No i mimo wszystko... Stary, dobry manipulator Dumbledore.
Cecily Z.: Chyba James Potter... Ale naprawdę trudno mi wybrać!
Christine Granger: Ech... Mam kilka ulubionych postaci, ale Severus Snape rządzi! <3
Jazzy: Hermiona Granger! Bez dwóch zdań. :)
Katja: Ciężko wybrać, ale chyba Lily Evans, jakoś się z nią zżyłam.
Nox: Luna! 
Pingwinek: Draco Malfoy! 
Snovi: Hermiona Granger.

4. Trup czy zwierzę?

Alessa: Zwierzę. Wiem, nikt się tego nie spodziewał. c':
Anastasia Curs: Eee... A co państwo zamierzają z tym zrobić...?
Cecily Z.: Zwierzęcy trup na ofiarę bóstwom ciemności, zdecydowanie.
Christine Granger: Trup. 
Jazzy: Zwierzę, zwierzę!
Katja: Zwierzę, chociaż trupy też są fascynujące, przynajmniej z naukowego punktu widzenia... :D
Nox: Podstawowe pytanie brzmi: do czego? xD I czy ten trup byłby zalany krwią? I... Ech. Dobra, zwierzę. Ale żywe
Pingwinek: Trup to trup i nie ma się nad czym rozwodzić. Zwierzę.
Snovi: Mimo że czasem ludzie bardzo mnie denerwują i bardziej dogadałabym się z trupem, niż człowiekiem, to jednak i tak pozostanę przy zwierzęciu.

5. Ulubiony fanfik?

Alessa: Po długim namyśle zdecydowałam się dać tu opowiadanie „Poszukiwani przez mrocznych” Karmelowego Karmelu, ponieważ to jedyny fanfik, który wciągnął mnie tak bardzo, że przeczytałam naraz wszystkie rozdziały.
Anastasia Curs: Nie umiem wybrać... Zbyt skomplikowane. Może Trylogia Smutku Enahmy? Gorąco polecam, Anastasia Curs. ;)
Cecily Z.: Z potterowskich to zdecydowanie „Ulubieniec Losu”.
Christine Granger: „Seven Times” w tłumaczeniu Rzan (polecam również oryginał Kerriclifford240879).
Jazzy: Hmm... Drugi przeczytany przeze mnie fanfik, mam do niego ogromny sentyment. Jest to Dramione „Gdy Jesteśmy Sami”.
Katja: Jeśli miałabym wybrać ulubiony, to chyba wybór padłby na Jeden jedyny wyjątek” Empatii. Choć lubię też całkiem nie mało opowiadań ScoRose. 
Nox: Ech. Po niemal godzinie dyskusji na ten temat stwierdzam, że nasz fandom ma po prostu za dużo dobrych fanfików, żebym mogła wybrać choćby najlepszą dziesiątkę. .-. 
Pingwinek: Może Golden Moon o Jasperze i Belli na fanfiction.net.
Snovi: „Gdy Jesteśmy Sami” Venetii Noks.

6. DOBRY fanfik?

Alessa: Nie będę oryginalna, „Seven Times”.
Anastasia Curs:Cóż, do takich bez wątpienia można zaliczyć Sny Zwycięzców” autorstwa JeanneVanjean. No, wymieniana setki rewelacyjnych opowiadań Snarry i kilkudziesięciu Johnlocków Wam oszczędzę. </3
Cecily Z.: I tu się powtórzę – „Ulubieniec Losu”.
Christine Granger: Tutaj również „Seven Times”.
Jazzy: Myślę, że Ukochana Polityka
Katja: Wspomniany już przeze mnie „Jeden jedyny wyjątekEcho naszych słówGrant w Hogwarcie.
Nox: O, tu będzie łatwiej. Mogę tu wymienić każde tłumaczenie od Rzan, Obsługę Klienta, Szach i Mat Kochanie, Wendetę, wszystko autorstwa Damy Kier... Sporo tego. I same Dramione mi się na myśl nasuwają... xd
Pingwinek: Najważniejszy obowiązek wobec dzieci lub Adwokat miłości. Wracam do nich niezliczoną ilość razy i nadal tak samo mnie zachwycają. 
Snovi: „Seven Times” Zarówno tłumaczenie Rzan., jak i oryginał Kerriclifford240879.

7. Wypicie Veritaserum czy śmierć głodowa?

Alessa: Veritaserum. Niektórych rzeczy wolałabym już nie ukrywać. c':
Anastasia Curs: Pytanie, kto chciałby wykorzystać wpływ Veritaserum na mnie w tym czasie...? Śmierć głodowa.
Cecily Z.: Veritaserum. Ta opcja nie uwzględnia mojej śmierci...
Christine Granger: Veritaserum. 
Jazzy: Wypicie Veritaserum, nie mam nic do ukrycia! (chyba) :D
Katja: Veritaserum. To by mogło być ciekawe.
Nox: Połowa ludzi by mnie znienawidziła, ale wybieram Veritaserum. 
Pingwinek: Veritaserum.
Snovi: Wypicie Veritaserum.

8. Czy nasz blog jest wspaniały i dlaczego tak?

Alessa: Niestety, nie czytałam (jeszcze!) waszego bloga. :<
Anastasia Curs: A ja  ku mojemu zdziwieniu i zapewne Waszemu  oświadczam, że tak, jest wspaniały.
Cecily Z.: Nie czytałam, nie wypowiem się. ;)
Christine Granger: Nie mogę się zgodzić ani nie zgodzić xd Jeszcze przez niego nie przebrnęłam ;)
Jazzy: Gdybyście mnie o to zapytały na początku naszej znajomości, zapewne powiedziałabym... Hihi. 
W każdym razie, jak kiedyś przeczytam te Wasze wypocinki, to się wypowiem :D
Katja: Nie czytałam, więc nie wiem. :D
Nox: Bardziej podchwytliwego pytania nie mogłyście wymyślić, prawda? c':
Odpowiedzią jest Wasza odpowiedź na moje pytanie: Czy nasz blog jest wspaniały i dlaczego tak? ^^
Pingwinek: Szczerze, to nie miałam pojęcia o istnieniu takiego bloga :')
Snovi: Nie czytałam waszego bloga, więc ciężko mi stwierdzić, czy jest wspaniały.

9. Blaise czy Snape?

Alessa: Snape.
Anastasia Curs: O rzeczy oczywiste się nie pyta  Severus.
Cecily Z.: Blaise!
Christine Granger: Oczywiście Snape. 
Jazzy: Snape. :)
Katja: Severus. :3
Nox: Sprzeciwię się wszystkim i powiem, że Blaise. c':
Pingwinek: Serverus Snape.
Snovi: Snape, zdecydowanie.

10. Najmroczniejsza tajemnica? (w końcu w Internecie jesteśmy anonimowi :>)

Alessa: Nie jestem anonimowa, więc zostawię ten sekret dla siebie. ^^
Anastasia Curs: Najmroczniejsza? Ona właśnie powstaje. *śmieje się szaleńczo*.
Cecily Z.: *szepcze, wychylając się zza Twoich drzwi* Pssst... Mam dwie nogi. *ucieka*
Christine Granger: Nie jestem anonimowa, więc pozwólcie, że nie odpowiem na to pytanie. 
Jazzy: Niestety nie jestem tu anonimowa. :(
Katja: Moje najmroczniejsze tajemnice to ja sobie zostawię na stronę anonimowe wyznanie. ^^
Nox: W Internecie jesteśmy anonimowi. Haha, dobre sobie. 
Pingwinek: Raczej wątpię w to stwierdzenie, więc nie, nie odpowiem.
Snovi: Miałam operację kręgosłupa.

11. Za co kochasz nasz blog?

Alessa: Podpisuję się pod wypowiedziami dziewczyn niżej. c:
Anastasia Curs: Alessa poszła na łatwiznę; poczucie humoru i łatwość, z jaką opisujecie tak... „Niewiarygodnych rzeczy.^^
Cecily Z.: Za pewnych siebie adminów!
Christine Granger: Hahah :D Nie czytałam go, ale chyba wygrywają Wasze pomysły, poczucie humoru i indywidualność. ;)
Jazzy: Haha, zostawię bez komentarza. XD
Katja: Ciężko powiedzieć... xD
Nox: Za tę skromność, która emanuje z każdego Waszego słowa. xD 
Pingwinek: Jak można kochać wasz blog, skoro nie mam pojęcia, czym jest? XD
Snovi:  Jak wspominałam, nie czytam Waszego bloga, jednak jeśli już miałabym wymienić, to zdecydowanie wygrywa u Was poczucie humoru.

***

Liczymy, że nasze odpowiedzi przypadły Wam do gustu, a teraz...


Nominowani:

Pytania:

1. Wyobraź sobie, że do końca życia możesz czytać opowiadania tylko o jednym pairingu. Który to by był?
2. Co sprawia, że brakuje Ci czasu na pisanie? Powiedz tylko, a wyeliminuję to, abyś mógł/mogła pisać, a ja czytać. *tak bardzo egoistycznie*
3. Jak często zawijasz się w koc i oświadczasz całemu światu, że stałaś/eś się burritem smutku?
4. Twoje największe marzenie? 
5. Co sądzisz o SKP? Co lubisz w SKP? :D
6. Jak by wyglądał Twój patronus?
7. Gdybyś miał/a taką możliwość, co zmieniłbyś/zmieniłabyś w książkach J.K. Rowling?
8. Jaki przedmiot w Hogwarcie należy do Twoich ulubionych?
9. Do jakich fandomów należysz?
10. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
11.  Twoje OTP? Uzasadnij swój wybór. ;)


Pozdrawiamy!
Zespół SKP

8 komentarzy:

  1. Miło mi dziewczyny, że mnie zapraszacie do zabawy... nadal używając błędnie mojego pseudonimu :)
    Snovi i Jazzy dziękuje za sentyment do "Gdy jesteśmy sami...".
    Wam wszystkim dziękuje za nominację, ale z braku czasu podziękuję za udział :)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rany... To chyba jakieś fatum z tym Twoim nickiem, prawda? :') To jak już mówimy o nicku, to czy przypadkiem na Twoim szablonie też nie ma błędu (dwa "t")? Właśnie tak wchodzę, bo chciałam zajrzeć na GJS <3 To oczywiście nas nie usprawiedliwia, bardzo serdecznie przepraszamy.

      Szkoda, ale rozumiemy oczywiście decyzję dotyczącą LBA. :)
      Pozdrawiam!
      Jazzy

      Usuń
    2. Tak, dość późno to zauważyłam, a na razie nie mam czasu zajmować się znów szablonem na blogu, zresztą treść chyba na tym nie cierpi :)
      Jednak muszę przyznać, że uraz do nazywania mnie Nox mam tak duży, że po prostu musiałam zareagować. Bardzo dziękuje za zmianę i Pozdrawiam raz jeszcze Was Wszystkie! :)

      Usuń
  2. Dziękujemy za nominację! To dla nas ogromne wyróżnienie. Już wkrótce odpowiedzi pojawią się na katalogu. :)

    Pozdrawiam i życzę dobrej nocy,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    Pozdrawiam,
    Ammit

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. RODIA, ty tutaj?! Kiedy to się stało? Jakie wydarzenie w twoim życiu przegapiłam?!

      Usuń
  4. Dziękuję za nominację! Jako że nie bawię się w to na blogach, to postanowiłam odpowiedzieć u siebie na fp, bo pytania interesujące nawet haha.
    Ogólnie to miło się o was czegoś dowiedzieć, propsuję :*.

    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe odpowiedzi! Niektóre się ze mną zgadzają C:

    OdpowiedzUsuń

Niah | Akinese | Credits: X, X