wtorek, 7 lipca 2015

SPROSTOWANIE dotyczące plagiatu


Jak już zapewne większość z Was wie, miniaturka "Dłonie" była plagiatem. Bardzo nam z tego powodu przykro i najmocniej przepraszamy z zaistniałej sytuacji.

Również Ayden chciałby powiedzieć kilka słów. Przytaczamy jego wypowiedź:

"Splagiatowałem to.
>>Po co?<<
Bo miałem dość tego, że trzymam się z bloggerami. Otaczali mnie z każdej strony. Moje teksty zazwyczaj olewali. Znalazłem na kompie zajebisty tekst. Przypomniało mi się, że nie był publikowany i go dałem. Tyle.
Proste.
Po prostu nie wytrzymałem mentalnej presji.

Tak. Wiem. To nie jest wytłumaczenie.

Tak, więc przepraszam całe Stowarzyszenie jak i samą Martę za splagiatowanie jej dzieła. Przyznaję się do tego. Myślałem... wcale nie myślałem. Po prostu przepraszam."

Na koniec chcemy ogromnie podziękować osobom, które nas o tym poinformowały i które walczą przeciw plagiatom nie tylko w blogosferze, ale i m.in. na Facebooku.
Dzięki!

4 komentarze:

  1. Na waszym miejscu usunęłabym tę, która opublikowała miniaturkę. Przecież są w sobie zakochani, wiadome, że to wrzuci ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat zgłoszenie dostałam ja - nie znałam Aydena. Każde poprawne zgłoszenie przyjmujemy i "wrzucamy" w poście.
      To czy znajoma Aydena wiedziała o plagiacie - osobiście wierzę, że nie, bo jej ufam. A j e ś l i b y rzeczywiście wiedziała, to już zostanie na jej sumieniu.
      Nie ma jednak żadnych podstaw do wyrzucenia tej osoby, bo nie udowadniając jej winy, można tę osobę skrzywdzić.

      Usuń
    2. Całkowicie zgadzam się z Jazzy. Nie wolno nam oskarżać nie mając podstaw. To, czy ona rzeczywiście o tym wiedziała jest dla wszystkich tajemnicą i tylko ona to wie i niech tak zostanie. Na pewno jej nie wyrzucimy, to byłoby nie w porządku.
      I kolejna sprawa. Jazzy naprawdę dokładnie wyjaśniła całą sytuację i tu i na stronie na Facebooku. Zalecam dokładnie przeczytać wszystkie informacje, wtedy unikniemy niepotrzebnych kłutni i nieporozumień.
      ~Chriss

      Usuń
    3. 1. Nie ja opublikowałam miniaturkę. Zostałam jedynie poproszona o udostępnienie informacji na różnych grupach.
      2. Nic nie wiedziałam na temat plagiatu. Ayden napisał do mnie o tym, kiedy to się wydało, przepraszając mnie.
      Więc bardzo cię proszę - nie wiesz, nie oceniaj.
      Pozdrawiam.

      Usuń

Niah | Akinese | Credits: X, X